آیا کال آف دیوتی موبایل می‌تواند رکورد پابجی موبایل را بزند ؟

کال آف دیوتی موبایل پس از عرضه جهانی در حدود یکسال پیش مورد استقبال بی‌سابقه‌ای قرار گرفت .
شرکت تنسنت اخیراً در حال آماده شدن برای عرضه این بازی در چین است و تا الان بیش از ۵۰ میلیون نفر در چین از قبل برای آن ثبت نام کرده‌اند.
تنسنت حتی خبر از استخدام خواننده محبوب تایوانی به نام Jay Chau که یک ستاره فیلم‌های هالیوودی نیز هست ، داده است .
این بازی بخاطر نمایش خشونت و خونریزی زیاد توسط حکومت چین تا به امروز ممنون اعلام شده بود و امکان عرضه در چین را نداشت .
ولی تنسنت بعد از ایجاد یک سری تغییرات در این بازی توانست موافقت عرضه این بازی را در چین بگیرد .
به نظر می‌رسد تقاضا برای این بازی در چین بصورت قابل توجهی زیاد باشد.
این بازی در روز ۵ شنبه (۸ آبان) در چین عرضه می‌شود.

آیا کال آف دیوتی می‌تواند رکورد پابجی موبایل را بزند ؟

مقایسه این ۲ بازی امروزه به یکی از جنجال برانگیزترین موضوعات مورد بحث بین گیمرها و طرفداران این ۲ بازی است . کال آف دیوتی موبایل یکسال پس از عرضه توانست به درآمد ۵۰۰ میلیون دلاری برسد که آن را در رتبه بیست و دوم پر سودترین بازی‌های موبایلی در جهان قرار می‌دهد .

سنسور تاور که یکی از سایت‌های معتبر بررسی کننده اپلیکیشن های موبایلی است اعلام کرده است که بعد از عرضه کال آف دیوتی موبایل در چین ، این بازی می‌تواند به راحتی از پابجی موبایل عبور کند و تبدیل به مهمترین عنوان در بین با‌زی‌های موبایلی را شود . همچنین کال آف دیوتی موبایل بسیار سریعتر از پابجی موبایل توانست به تعداد دفعات دانلود ۲۵۰ میلیون بار برسد .

دَنیِل احمد که آنالیزور ارشد شرکت مشاوره‌ای بازی در نیکو است می‌گوید عرضه کال آف دیوتی در چین احتمالا با استقبال بی‌سابقه‌ای روبرو خواهد شد و یک موفقیت بزرگ برای این شرکت به حساب خواهد آمد.
تنسنت عمیقا متوجه بزرگی بازار چین هست و عرضه این بازی در انواع پلتفرم‌های مختلف به شرکت اَکتیویژِن اجازه می‌دهد به تعداد بازیکنان وسیع‌تری دسترسی یابد ، همچنین عرضه ورژن موبایل این بازی موجب شده است تعداد بازیکنان و علاقه مندان به این بازی و درآمد این شرکت افزایش قابل توجهی داشته باشد.

نظر شما درمورد این ۲ بازی چیست ؟ کدامیک را بیشتر دوست دارید و آیا به نظر شما می‌تواند از پابجی موبایل عبور کند و به بزرگترین عنوان در بین باز‌های موبایلی تبدیل شود ؟

نظرات