تفاوت های پابجی موبایل ورژن جهانی و کره

پابجی موبایل یکی از پرطرفدارترین بازی های بتل رویال هست که برای پلتفرم موبایل طراحی شده است که شامل ورژن‌های مختلفی هست مانند ورژن جهانی ، کره ، تایوان ، ویتنام که فقط ساکنان همان مناطق امکان بازی کردن ورژن‌های مخصوص به خود را دارند برای مثال فقط افراد ساکن در ژاپن و کره می‌توانند از گوگل پلی پابجی موبایل ورژن کره را دریافت کنند.
اگرچه راه‌هایی برای دانلود ورژن‌های مختلف برای مناطق دیگر نیز به راحتی در دسترس است که در پست‌های بعدی توضیح خواهیم داد .
ورژن کره‌ای و ورژن جهانی محبوب ترین ورژن‌های پابجی موبایل هستند.

۳ تفاوت ورژن کره‌ای و جهانی :

  1. ارز داخل بازی :
    منظور از ارز داخل بازی واحد پول درون بازی مانند UC یا AG هست
    در ورژن کره‌ای این بازی بجای AG ، ارزی به نام مدال (Donkatsu medal) وجود دارد که با استفاده از مدال هایتان می‌توانید جعبه‌های کلاسک و پریمیوم باز کنید و آیتم‌های مختلف بگیرید .
    بازیکنان می‌توانند با انجام فعالیت های خاصی در داخل بازی مدال جمع کنند
    همچنین بخشی از جوایز “ورود به بازی روزانه” نیز به مدال است
    بنابراین بازیکنان می‌توانند با استفاده از این مدال‌ها بدون هزینه کردن برای خرید یوسی جعبه باز کنند و آیتم‌های مختلف بگیرند.
  2. آیتم‌های انحصاری :
    پابجی موبایل ورژن کره ایونت های اختصاصی مخصوص به خود را دارد که در ان ایونت ها می‌توانید آیتم‌های اختصاصی نیز دریافت کنید
    برای مثال در ایونت Sign-in (همان اونتی که به شما هر روز بخاطر اینکه وارد بازی شده‌اید جایزه می‌دهد) شما می‌توانید ۲ تا مدال بگیرید ، بازیکنان می‌توانند از ایونت تا ۵۰ مدال نیز دریافت کنند.
  3. جوایز بهتر :
    پابجی موبایل ورژن کره جوایز بهتری نسبت به ورژن جهانی دارد
    برای هر بار باز کردن اکثر جعبه‌ها نیاز به ۴ مدال دارید .
    همچنین این ورژن دارای اسکین ها و لباس‌های بیشتر و متنوع تری دارد که به سادگی از جعبه‌ها قابل دریافت هستند
نظرات