گرافیک کدامیک بهتر است ؟ پابجی موبایل یا کال آف دیوتی موبایل

کال آف دیوتی موبایل از زمان عرضه تا به حال بیش از ۲۵۰ میلیون بار در سرتاسر جهان دانلود شده است و به نظر می‌رسد تِنسِنت رقیبی برای پابجی موبایل توسعه داده است .
هر ۲ بازی از یک هسته‌ بتل رویال استفاده می‌کنند اگرچه که مود‌ها و مپ‌ها و زمان باز‌ی‌ها در هر کدام متفاوت است.
برای بازیکنان و مخصوصاً بازیکنان سبک بتل رویال گرافیک پارامتر مهمی محسوب می‌شود .
در اینجا قصد داریم گرافیک این ۲ بازی را با هم مقایسه کنیم و ببینیم کدامیک گرافیک بهتری دارد .

گرافیک کدامیک بهتر است ؟ پابجی موبایل یا کال آف دیوتی موبایل

همانطور که همگی می‌بینید گرافیک کال آف دیوتی بیشتر تاثیر گذار است و به عنوان یک بازی شوتِر زیبایی بصری خوبی دارد ، اما این به این معنی نیست که پابجی موبایل گرافیک ضعیفی دارد.
عرضه پابجی موبایل در زمان خود یک سورپرایز بزرگ برای جامعه‌ی گیمرها بود و مرزهای بازی‌های قابل اجرا روی گوشی‌های موبایل را کاملاً جابجا کرد .
هرچند در کال آف دیوتی مپ‌های وسیع و با جزئیات و کانتِراست و رنگ‌های متنوع آن‌را به بهترین انتخاب در بین این ۲ بازی پرطرفدار تبدیل کرده است.

گرافیک کدامیک بهتر است ؟ پابجی موبایل یا کال آف دیوتی موبایل

در قسمت فریم رِیت (Frame Rate) نیز هر ۲ بازی از بالاترین حد ممکن یعنی ۶۰ فریم بر ثانیه ساپورت می‌کنند .
پابجی موبایل به صورتی طراحی شده است که مناسب برای دستگاه‌های با مشخصات قوی است در حالیکه پابجی موبایل لایت نیز برای دستگاه‌های ضعیفتر عرضه شده است . اساساً تمام گوشی‌های اَندروید و آی او اس نمی‌توانند پابجی موبایل را در بهترین گرافیک ممکن اجرا کنند و اگر کمی ضعیف باشند بعد از مدتی بازی دچار لگ‌ می‌شود.

گرافیک کدامیک بهتر است ؟ پابجی موبایل یا کال آف دیوتی موبایل

در سوی دیگر کال آف‌ دیوتی در دستگاهی با ۳ گیگابایت رَم می‌تواند به روانی اجرا شود و با بالاترین حالت گرافیک و فریم ریت در بازی تجربه خوبی از بازی را برای بازیکنان به ارمغان بیاورد .
کال آف دیوتی می‌تواند با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه به روانی اجرا شود ، اگرچه داغ شدن دستگاه می‌تواند فریم ریت بازی را به ۴۵-۵۰ فریم بر ثانیه برساند ، بصورت کلی می‌توان گفت کال آف دیوتی روی هر دستگاهی که حداقل ۳ گیگابایت رم داشته باشد به روانی اجرا می‌شود.

به عنوان نتیجه گیری در پایان این مطلب باید ذکر شود که هر ۲ بازی گرافیک فوق‌العاده‌ای دارند ولی کال آف دیوتی با مپ‌های وسیع و با جزئیات زیاد و تنوع بصری زیاد و همچنین اجرای روان آن با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه با کمترین میزان لگ تجربه بهتری از پابجی موبایل ارائه می‌دهد .
نظر شما در مورد مقایسه این ۲ بازی چیست ؟
کدامیک از نظر شما گرافیک جذاب‌تری دارد ؟
می‌توانید نظر خود را در زیر این مقاله با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

نظرات